Layered Texture i Maya

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
FXdal
Innlegg: 564
Registrert: fre 30 mai, 2008
Sted: Oslo
Kontakt:

Layered Texture i Maya

Legg innav FXdal » fre 18 nov, 2011

Hei

Jeg lurer på om noen kan svare meg på et spørsmål angående layered texture.
Jeg har kjørt inn to shadere i en layered texture node gjennom surface shadere.
Så har jeg et svart hvitt jpg bilde som jeg bruker en av rgb kanalene fra mappet inn i alpha kanalen på input 1.
Problemet er at materialet bak fremstår som 50%grå.
Jeg har også prøvd å kjøre inn en reverse node på luminance og kjørt den inn i alha på input1, men everything fails.
Er det noen som har noen ideer på hvordan man kan løse dette?
Øyvind Fiksdal
http://www.fxdal.com

Brukeravatar

Trådstarter
FXdal
Innlegg: 564
Registrert: fre 30 mai, 2008
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav FXdal » fre 18 nov, 2011

Glem det :)
Måtte bare sette opp hele shader nettverket på nytt ;)
Øyvind Fiksdal

http://www.fxdal.com


Gå tilbake til «Teksturering»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Bing [Bot] og 2 gjester

cron