overføring av objekter mellom software

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
creadull
Innlegg: 77
Registrert: ons 02 des, 2009
Sted: Melbourne

overføring av objekter mellom software

Legg innav creadull » lør 14 jul, 2012

Jeg ønsker å exportere et objekt ifra 3D studio max, og importere det i Maya.

Jeg har modellert en frukt for ei som vil bruke den i sin scene.
Jeg bruker windows, og henne sitter på en Mac. er det der problemet ligger?

Noen som har erfaring med dette?

Objektet er en Editable Poly.
Så langt har vi prøvd å exportere i OBJ format, og FBX format. no luck.
_______________________________

word.

Brukeravatar

Trådstarter
creadull
Innlegg: 77
Registrert: ons 02 des, 2009
Sted: Melbourne

Legg innav creadull » lør 14 jul, 2012

Hun exporterte OBJ format fra sin Mac, og jeg åpnet den i min Windows 3ds max uten problemer.
_______________________________



word.

Brukeravatar

Misfortune
Innlegg: 2171
Registrert: man 02 apr, 2007
Sted: Norge, Kolbotn

Legg innav Misfortune » lør 14 jul, 2012

Jeg har opplevd noen ganger at det var skalaen på objektet som lager herk når jeg har eksportert fra program til program.

Brukeravatar

The Odd Apple
Innlegg: 105
Registrert: fre 29 jan, 2010

Legg innav The Odd Apple » lør 14 jul, 2012

Du bruker gw obj exporter right? For du skal ikke nødvendigvis ha noen problemer med det. Skaler det ned til gridsize hvis ikke det passer inn.
Good luck!


Gå tilbake til «Generelt»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron