Topokonkurranse!

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Tormem
Innlegg: 885
Registrert: fre 02 nov, 2007
Sted: Olso
Kontakt:

Topokonkurranse!

Legg innav Tormem » ons 13 apr, 2011

Hallais!

Har begynt på en dude, bare på gøy. Tenkte jeg skulle vær smart angående topo, og er spesielt var på skulderområdet. Kan jeg bestille paintovers? La inn en blank en i tilfelle dere vil prøve.

Karakteren skal rigges og animeres, tenker jeg.

Tore

Bilde

Bilde

Brukeravatar

Mikademius
Innlegg: 1625
Registrert: man 24 apr, 2006
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » tor 14 apr, 2011

Hvor er den blanke templaten? :)
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

dboydesign
Moderator
Innlegg: 1790
Registrert: ons 26 apr, 2006
Sted: Lillestrøm
Kontakt:

Legg innav dboydesign » tor 14 apr, 2011

Her er en fin side med head topo.
http://www.phungdinhdung.com/Studies_pa ... eling.shtm

Her er også en flott topology.http://nickzucc.blogspot.com/2008/05/new-head-topology.html

Du kan forresten også laste ned sculpten hans et eller annet sted på siden hans. her. http://nickzucc.blogspot.com/
3D/VFX Artist
Storyline Studios AS
Storyline Studios

personal:
WEBSITE

Brukeravatar

Trådstarter
Tormem
Innlegg: 885
Registrert: fre 02 nov, 2007
Sted: Olso
Kontakt:

Legg innav Tormem » tor 14 apr, 2011

Hei, og takk for svar! Mikke: Jeg mente den til høyre uten streker. Dboy: takk for linker! Tror ikke "realistic face" kommer til å være aktuelt for akkurat denne kroppen her :D Det er forøvrig den kappe-aktige skulderen jeg ønsker meg, fra link 2.

Jeg går for en med litt feil, forsøker å ikke bli stående å stange på ting til de er perfekte, men heller få jobben gjort for en gangs skyld. Kan jo alltids rettes i etterkant.

Bilde

Brukeravatar

dboydesign
Moderator
Innlegg: 1790
Registrert: ons 26 apr, 2006
Sted: Lillestrøm
Kontakt:

Legg innav dboydesign » tor 14 apr, 2011

ser den :) Hva er egentlig mer ment som en guideline ;) For skuldre er det viktig og ha bra topo, vis ikke så vil du får mange rare deformationer i det omerådet som ikke lar seg løse.

Men sirkel topo rundt skulre omerådet på enkle karakter kan du komme langt med :)
3D/VFX Artist

Storyline Studios AS

Storyline Studios



personal:

WEBSITE


Gå tilbake til «Modellering»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron