Animasjonen flimrer mellom mesh og bokser

Moderatorer: dboydesign, Super Moderatorer, Admins


Trådstarter
Frk. Mari
Innlegg: 2
Registrert: man 10 okt, 2011

Animasjonen flimrer mellom mesh og bokser

Legg innav Frk. Mari » lør 26 mai, 2012

Hei!

Jeg har et problem med animasjonen min. Det kan virke som det er for mye informasjon i scena, for når jeg trykker på play, eller scroller på timelinen, så flimrer det mellom mesh og bokser både på karakterene og kontrollerne. Saken er at jeg ikke tror det er for mye informasjon, for jeg testa det ut på laptopen, og der funka alt fint. Og den stasjonære maskina er naturlig nok mye bedre enn laptopen.

Problemet oppsto plutselig, og det hjalp ikke at jeg sletta eller hida alt som ikke trengte å være med.

Håper det er noen her som har noen tips, for det er veldig tungvint å være avhenging av Grab Viewport for å se skikkelig hva jeg driver med.

Jeg bruker 3ds Max 2012.


Hilsen Mari


danielodland
Innlegg: 985
Registrert: tor 21 mai, 2009

Legg innav danielodland » lør 26 mai, 2012

Nå har jeg ikke åpnet Max på en stund, men er det ikke forskjellige realtimerenderere å velge mellom i viewporten? Prøvd å skifte?

Brukeravatar

oophus
Innlegg: 513
Registrert: man 20 apr, 2009

Legg innav oophus » lør 26 mai, 2012

Trykk på knappen som heter "Progressive Display".
Den ligger helt nederst litt til venstre for Set Key knappen.


Trådstarter
Frk. Mari
Innlegg: 2
Registrert: man 10 okt, 2011

Legg innav Frk. Mari » lør 26 mai, 2012

Jeg fant ingen knapp som het "Progressive Display", men fant en som het "Adaptive Degradation" som var litt til venstre for Set Key. Det er kanskje samme knapp? Det virka iallefall som en drøm! :)

Problem solved! Tusen takk! :D


Gå tilbake til «Animering og rigging»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron