This drink IS on the house

Her finner du en utvalgt samling av arbeider medlemmer har postet her på 3Dhue.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

tassel
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav tassel » man 21 nov, 2011

Kjempe bra bilde Lars :)
Hadde det ikke vært for min andre halvdel så hadde jeg bedt deg om en skikkelig Høyoppløslig versjon for å slenge opp på veggen :wink:

=D>

Brukeravatar

Trådstarter
larma
Kontakt:

Legg innav larma » tir 22 nov, 2011

Tusen takk, folkens! Moro at det faller i smak! Jeg kjenner at dette bildet nok kommer til å utvikle seg enda mer etterhvert.. Må bare få noen freshe ideer, sånn at jeg ikke bare fortsetter å cramme inn alt mulig til det når det nivået der det bare blir rot..

JørgenH: Takk. :) Ja, det var en liten personlig utfordring jeg lagde for meg denne gangen. Vanligvis når jeg legger ut ting jeg er "ferdig med", så pleier jeg ikke være noe flink til å endre på ting. Men denne gangen prøvde jeg VRIKELIG å imøtekomme mest mulig av det folk foreslo - og VOILA - det lønnet seg skikkelig! :)

Dunkejudas: Takker! :D Jeg humra skikkelig av nivket ditt.. hehe.. Enda mer fordi jeg leste det feil første gangen.. hehe..

Tassel: Tusen takk, mann! :) Såpass får ho vel tåle, vel?? hehe.. :D
Maybe, just once, someone will call me 'Sir' without adding, 'You're making a scene.'

Lars "Preke" Martinsen
www.larsmartinsen.com

hardrock_ram
Sted: Kristiansand

Legg innav hardrock_ram » ons 23 nov, 2011

Det er rart hvordan detaljer kan gjøre et bilde så mye bedre ... Det første bildet var bra, men nå er det plutselig mye bedre allikevel! jeg likte spesielt at du la til en storm trooper til i bakgrunnen. Nå ser det ut som et goofy radarpar som sikkert er inne til førstegangstjeneste i imperiet, men som helst ville vært hjemme for å spille wow :P
Kan dessuten gratulere deg med at du har fått til bedre Star Wars - stemning enn George Lucas har greid en eneste gang i episode 1-3 :P
if your not living on a killing ground, you better make your own

Brukeravatar

Trådstarter
larma
Kontakt:

Legg innav larma » tir 29 nov, 2011

hardrock_ram: Hehehe.. Tusen takk! :D/

Og tusen takk til alle som har kommet med tilbakemeldinger underveis! Jeg sier meg nå ferdig med dette bildet for denne gang!

Har vært ekstremt moro å jobbe med, og om ikke annet så har jeg hvertfall fått lært meg en god del om Vray - som var målet fra starten av.. Samt at jeg endelig har laget meg en wallpaper jeg kan ha i lang tid! O:)
Maybe, just once, someone will call me 'Sir' without adding, 'You're making a scene.'

Lars "Preke" Martinsen

www.larsmartinsen.com

Gå tilbake til «Utvalgte arbeider»