Transformer character

Her finner du en utvalgt samling av arbeider medlemmer har postet her på 3Dhue.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Tormem
Sted: Olso
Kontakt:

Storveis!

Legg innav Tormem » man 05 okt, 2009

Hey, denne er fet! Godt jobba, og godt rendra! Ser likheten mellom denne og tutorialen, men det ser også ut som om du har måttet ta en del egne valg. Grattis med dritfet modell!

hardrock_ram
Sted: Kristiansand

Legg innav hardrock_ram » tir 06 okt, 2009

Utrolig heftig! Kjøpte dvden selv på direkten ...
if your not living on a killing ground, you better make your own

Brukeravatar

Trådstarter
EinarM
3D/VFX/Concept-artist
3D/VFX/Concept-artist
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav EinarM » tir 06 okt, 2009

takker alle sammen =)
hehe. kjøp av dvd vil du ikke angre på

Brukeravatar

larma
Kontakt:

Legg innav larma » tir 06 okt, 2009

Utrolig bra jobba! Synes charakteren ble jævli bra.. helt fra modelleringsnivå til teksturering og rendering.. neste steg for deg (som jeg ville likt å se) var at du skaper et enviroment/scene til den, slik at du får et utrolig fett bilde, og ikke bare en studiorender..

En 3d-rotation i HD hadde også vært kult, så du kan få showchasa alle detaljene du har lagt så mye arbeid i.. er også bra for portfolioen din..

Ser ingen problemer med at du har fulgt en tutorial, og at det er visse likheter. De gutta som sitter og designer transformerne i filmen har tross alt noen år på deg mtp design osv, men synes du har gjort ditt eget ut av det uansett, og det er en genial måte å lære på, og du har sikkert gjort deg masse nyttige erfaringer du kan ta med deg videre..

Polycounten viser bare at du har lagt sjela di i produktet..

Som sagt, veldig bra jobba! Grattis med utvalgt arbeide og CGS.. Fett!!

(PS. Ny film på vei, skal være ferdig i 2011.. De går sikkert enda lenger vekk fra de gamle TF-tradisjonene og designene, men det betyr i det minste at det er nok en fet Tranformersfilm på vei fullstappet av latterlig overdrevne Bay-effekter.. hehe..)
Maybe, just once, someone will call me 'Sir' without adding, 'You're making a scene.'

Lars "Preke" Martinsen
www.larsmartinsen.com

Brukeravatar

Trådstarter
EinarM
3D/VFX/Concept-artist
3D/VFX/Concept-artist
Kontakt:

Legg innav EinarM » tir 06 okt, 2009

takker for en svært fyldig repbly Lars =) Jeg har allerede gjort meg noen tanker med å lage en ny en straks, så fort jeg får unna litt coursework. Og som du sier med eviorment, så har jeg tenkt å lage en detaljert en. mulig jeg tar å kombinerer 3d modellen med en bakgrunn som består av 3d, men har mye 2d paint i seg. Så jeg får en litt anderledes look og at 3dmodellen mulig kommer bedre frem. HD rotation er også en god ide som jeg skal gjøre. Gleder meg til den nye transformer filmen kommer! Og vil ikke se de 2 andre filmene igjen hvis jeg ikke får sett dem på en hjemmekino med blueray :p

hardrock_ram
Sted: Kristiansand

Legg innav hardrock_ram » ons 14 okt, 2009

Må bare si igjen hvor utrolig bra karakteren din er! Sett mer på den siden jeg skrev første kommentar. Ikke bare er den gjennomført mtp. detaljnivå og teksturer, men den ser rå ut i tillegg.
Jeg har kjøpt samme tutorial som deg for å begynne på den senere, og det er absolutt ingen steg for steg tutorial. Ikke noe mer juks å bruke den som det er å bruke vanlige referansebilder ...
if your not living on a killing ground, you better make your own

Brukeravatar

Trådstarter
EinarM
3D/VFX/Concept-artist
3D/VFX/Concept-artist
Kontakt:

Legg innav EinarM » fre 16 okt, 2009

takker =) håper du også får til noe bra på din =) hvis du trenger hjelp så send meg en mail eller no =)

molvarpen
Sted: Ulsteinvik

Legg innav molvarpen » tor 11 feb, 2010

veldig bra =D> har du/dere tips til meg jeg er bare 14år :)
Molvarpen

Brukeravatar

Trådstarter
EinarM
3D/VFX/Concept-artist
3D/VFX/Concept-artist
Kontakt:

Legg innav EinarM » fre 12 feb, 2010

hvis du har noe erfaring i 3dsmax så kan denne dvden jeg kjøpte funke bra: http://www.thegnomonworkshop.com/store/ ... Josh-Nizzi

og hvis du vil lære deg 3dsmax og div så kan dette hjelpe: http://www.digitaltutors.com/09/index.php

http://3dtotal.com/

Gå tilbake til «Utvalgte arbeider»