The Blood Elf

Her finner du en utvalgt samling av arbeider medlemmer har postet her på 3Dhue.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Hanska
Innlegg: 229
Registrert: tor 19 jul, 2007
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Hanska » tir 01 jul, 2008

Har vært... opptatt med andre ting i det siste, men har fått jobbet noe mer med denne nå. Hodet er litt for stort vet jeg, så det fikser jeg senere. Er det ellers noe dere vil kritisere? =P

Bilde

Brukeravatar

Tormem
Innlegg: 885
Registrert: fre 02 nov, 2007
Sted: Olso
Kontakt:

Legg innav Tormem » ons 02 jul, 2008

Vel, det er noe av det bedre jeg har sett av anatomiske sculpts på dette forumet, og jeg har lite å utsette på nettopp den biten. Hadde det vært en ren anatomistudie ville jeg ikke stusset, men det jeg lurer på nå er hvor mye av dette arbeidet som vil vise i en ferdig modell? Jeg spiller ikke wow, men sjekker jo ut konsepter. Det virker som om alvene der er temmelig godt påkledd, med rustninger og kapper, mer eller mindre fra topp til tå? Grisekult om du prøver en litt annen vri, men mange konservative sjeler vil kanskje klage om kjører på med mer "barbarian" armour med straps og lite tekstiler?

Uansett et glimrende arbeid så langt, og jeg synes ikke hodet er særlig for stort.

Brukeravatar

Trådstarter
Hanska
Innlegg: 229
Registrert: tor 19 jul, 2007
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Hanska » ons 02 jul, 2008

Hehe, takk takk. Vel, jeg planlegger å kle på han ganske godt. Grunnen til at jeg lager kroppen under er for å få trening på det også. Har ikke laget mange full body sculpts, så er fint med litt øvelse der. Er ikke sikker på hva slags klær han skal ha, da. Blir vel noe Rogue/warrior aktig greier. Det skal forresten ikke være en kopi av WoW stilen, men bare mer eller mindre inspirert derifra.

Brukeravatar

Athidi
Innlegg: 3219
Registrert: tir 25 apr, 2006
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Athidi » ons 02 jul, 2008

men jeg finner det rart at du sier hodet er for stort, jeg syntest egentlig det passer ganske greit.
viss du skal scale det ned ville jeg ikke scala mye.
blodåren som går ned armene føles ut som er litt for sammenhengene, de er markert tydelig fra skuldra helt ned til håndleddet, små pirk men.
ørene er kanskje litt for tynne også.

har ikkke så mye mer å si egentlig, gleder meg bare til resten..
The right man in the wrong place can make all the difference in the world Mr.Freeman.

So, wake up, Mr. Freeman. Wake up and smell the ashes.
_________________


Saphire
Innlegg: 188
Registrert: lør 22 sep, 2007
Sted: Oslo

Legg innav Saphire » ons 02 jul, 2008

fett : gleder meg til å se resultatetfor hele greia, og ikke minst prosessen :)

du bruker mudbox, er det bra?

Brukeravatar

EinarM
3D/VFX/Concept-artist
3D/VFX/Concept-artist
Innlegg: 2164
Registrert: man 10 mar, 2008
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav EinarM » søn 06 jul, 2008

det går ann å kombinere zbrush og 3dmax bra?


Saphire
Innlegg: 188
Registrert: lør 22 sep, 2007
Sted: Oslo

Legg innav Saphire » man 07 jul, 2008

det går ann å kombinere zbrush og 3dmax bra?


? whaat :P det var på en måte blanding av spørsmål og svar :P :D

Brukeravatar

EinarM
3D/VFX/Concept-artist
3D/VFX/Concept-artist
Innlegg: 2164
Registrert: man 10 mar, 2008
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav EinarM » tor 10 jul, 2008

? whaat det var på en måte blanding av spørsmål og svar


Kan man lagre en skulptur fra Zbrush og åpne den i 3Dmax? for å så jobbe videre på den der


Saphire
Innlegg: 188
Registrert: lør 22 sep, 2007
Sted: Oslo

Legg innav Saphire » fre 11 jul, 2008

jepp, det går... men det vanlige er andre veien, lage en basemesh i 3ds max og detaljere den i zbrush...

Brukeravatar

Trådstarter
Hanska
Innlegg: 229
Registrert: tor 19 jul, 2007
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Hanska » fre 11 jul, 2008

Takk folkens!

Jeg har vært i syden en uke nå, så er vel snart en update oppe når jeg får jobba mer med den ;)

Jepp, mudbox er flott. Jeg liker det bedre en zbrush, selvom zbrush har fler funksjoner og sånt. Jeg føler jeg har mer kontroll på sculpten i Mudbox. Er lettere å navigere der også imo. Men det er vel alt sammen bare en vanesak.

Brukeravatar

Trådstarter
Hanska
Innlegg: 229
Registrert: tor 19 jul, 2007
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Hanska » ons 13 aug, 2008

Har fått gjort litt. Testa litt rendring i zbrush, og syns jeg fikk til en kul en. Har lyst til å vise den. Skal vise bedre bilder av selve modellen seinere, når jeg får jobbet litt mer med den. Når enn det blir :roll:
Bilde
Sist redigert av Hanska den ons 13 aug, 2008, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar

D.T
Innlegg: 1429
Registrert: søn 30 jul, 2006

Legg innav D.T » ons 13 aug, 2008

The image is gone !

Brukeravatar

Trådstarter
Hanska
Innlegg: 229
Registrert: tor 19 jul, 2007
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Hanska » ons 13 aug, 2008

Really? Jeg kan nå se det! No, wait... damnit!

Brukeravatar

D.T
Innlegg: 1429
Registrert: søn 30 jul, 2006

Legg innav D.T » ons 13 aug, 2008

Hehe, der er det.
Veldig bra, har ikke mye peiling på anotomi så det ser veldig bra ut i mine øyne :) Liker mage partiet veldig godt og vet ikke hvorfor sikkert på grunn av flere detaljer :P Gleder meg til den neste dosen med bilder kommer :)

Brukeravatar

Trådstarter
Hanska
Innlegg: 229
Registrert: tor 19 jul, 2007
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Hanska » ons 20 aug, 2008

Hehe, takk for kommentar D.T. :)

Her er en mer ordentlig update med flere bilder. Fått gjort noe mer detaljer, og sculpta henda bedre (de så crap ut closeup).

Bilde
Bilde

Skal starte på noe klær og stash. Her er våpenet hans - The Twin Blade! :P
Bilde


Gå tilbake til «Utvalgte arbeider»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron