Primare A32 & PRE30

Her finner du en utvalgt samling av arbeider medlemmer har postet her på 3Dhue.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
v@la
Innlegg: 2228
Registrert: tor 04 mai, 2006
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Primare A32 & PRE30

Legg innav v@la » fre 28 mar, 2008

Dette skulle egentlig bare postes på speed modellering men så synes jeg rendern ble såpass fin at den fortjente å bli vist i en større render :)
Vedlegg
Diffuse_2-1.jpg
(248.59 kiB) Lastet ned 17351 ganger
Render_Final-1.jpg
(328.1 kiB) Lastet ned 17351 ganger
3D Designer / Animatør
www.mediateam.no
www.3dvala.com

Brukeravatar

Danbannan
Innlegg: 447
Registrert: tor 26 apr, 2007
Sted: Oslo

Legg innav Danbannan » fre 28 mar, 2008

Veldig Tøff, den kunne jeg lett kjøpt! :)

Har sansen for børstet metall og få knapper.
Well, I've got to get back to work. When I stop rowing, the slave ship just goes in circles.


Cryonic
Innlegg: 17
Registrert: tor 30 aug, 2007
Sted: Porsgrunn

Legg innav Cryonic » fre 28 mar, 2008

ille bra :P =D>
Loosers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom-queen!

Brukeravatar

Hvit_Ravn
Innlegg: 789
Registrert: tor 09 feb, 2006
Sted: Jørpeland/Stavanger

Legg innav Hvit_Ravn » fre 28 mar, 2008

Fin render, fortsatt en del noise i bildet men ellers bra.

Børsta metall teksturen ser fin ut på det nederste dekselet med alle knappene men på det øverste dekselet ser den litt dradd ut og stor.
Keep moving forward

Brukeravatar

Misfortune
Innlegg: 2171
Registrert: man 02 apr, 2007
Sted: Norge, Kolbotn

Legg innav Misfortune » lør 29 mar, 2008

Utrolig bra, og ja, litt mye noise i bildet.

Brukeravatar

Shirro
Innlegg: 56
Registrert: ons 06 sep, 2006
Sted: Middlesbrough

Legg innav Shirro » lør 29 mar, 2008

Sweet....
-----------------
shirro3d.blogspot.com

Brukeravatar

Trådstarter
v@la
Innlegg: 2228
Registrert: tor 04 mai, 2006
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg innav v@la » søn 30 mar, 2008

Veldig Tøff, den kunne jeg lett kjøpt!


takk for det.. Skulle gjerne eid dette selv men det er et meget kostbart system :)

Det ble kanskje litt vel mye noise, men jeg synes det gir litt mer realisme..
3D Designer / Animatør

www.mediateam.no

www.3dvala.com

Brukeravatar

Damio
Innlegg: 329
Registrert: tir 18 apr, 2006
Sted: Kløfta

Legg innav Damio » søn 30 mar, 2008

fin fin render, men en del noise som sagt. Har du brukt mye boolean på denne btw?

Brukeravatar

Trådstarter
v@la
Innlegg: 2228
Registrert: tor 04 mai, 2006
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg innav v@la » søn 30 mar, 2008

Har du brukt mye boolean på denne btw?


Nei. Brukt boolean kun bak volum knappene og logoen. Som sagt så synes jeg noisen funker ;) kunne vel justert den litt men har gjort det med vilje..
3D Designer / Animatør

www.mediateam.no

www.3dvala.com


pgrundet
Innlegg: 887
Registrert: tor 10 nov, 2005
Sted: Kristiansand

Legg innav pgrundet » søn 30 mar, 2008

Ser veldig kult ut! :)
Er enig med v@la, synes ofte noise funker jeg også.

Brukeravatar

D.T
Innlegg: 1429
Registrert: søn 30 jul, 2006

Legg innav D.T » søn 30 mar, 2008

Fint annlegg, Likte matrialene og designet kjempegodt.
Kameravinkelen synes jeg er veldig tøff.. jeg må prøve på det en gang :P
Jeg liker noiseen, det er vell smak og behag :)

Brukeravatar

Minimus
Innlegg: 775
Registrert: fre 18 aug, 2006
Sted: Trondheim

Legg innav Minimus » søn 30 mar, 2008

veldig fin "kasse" ^^

hvordan har du fått til de små rutene på toppen av "kassa" uten å bruke boole? så på wire framen også, ingen linjer som går til dem jo?? er det mulig?
Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere.

Brukeravatar

Trådstarter
v@la
Innlegg: 2228
Registrert: tor 04 mai, 2006
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg innav v@la » man 31 mar, 2008

hvordan har du fått til de små rutene på toppen av "kassa" uten å bruke boole?
Det eneste jeg har gjort er å laga 4 edges 2 på hver side så har jeg extrudet ned luftehulla på toppen så fjernet jeg edes etterpå. Rillene på siden har jeg brukt omtrent samme metode, men etter extrude måtte jeg fjerne en del faces, welde sammen vertices for så å lage nye faces. Tok meste av tiden jeg brukte men gir et lavt antall polys til slutt :)
3D Designer / Animatør

www.mediateam.no

www.3dvala.com

Brukeravatar

christerb
Innlegg: 3256
Registrert: man 24 apr, 2006
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav christerb » man 31 mar, 2008

Fin modell og fint bilde. :)

Tok meste av tiden jeg brukte men gir et lavt antall polys til slutt

Hva er grunnen til at du har gjort det? For at wire skal se fin og ryddig ut? :)
For det har jo egentlig ikke noe å si. Dvs. forskjellen pleier å være veldig minimal.
For trianguleringen er jo der uansett. Selv om man ikke kan se edgene.
Og skal man optimalisere en såpass "avansert" type geometri lønner det
seg somregel å kontrollere dette selv, og ikke la 3d pakken bestemme
hvordan trianguleringen blir. Dette er hvertfall min erfaring.

Brukeravatar

Trådstarter
v@la
Innlegg: 2228
Registrert: tor 04 mai, 2006
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

Legg innav v@la » man 31 mar, 2008

For at wire skal se fin og ryddig ut?

Kun wire som blir vurder så ja ;)

å kontrollere dette selv

Mente det var det jeg hadde gjort..?
3D Designer / Animatør

www.mediateam.no

www.3dvala.com


Gå tilbake til «Utvalgte arbeider»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron