B-25

Her finner du en utvalgt samling av arbeider medlemmer har postet her på 3Dhue.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

christerb
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav christerb » man 16 jul, 2007

enligt boken så var bismark hvitmalt, utstyrt med en falsk skortsten og hade nazisymbolene fjernet...allt dette før at se mer ut som en brittisk fartøy.

...men bildet mister ju mye av sin kvalitet hvis du skulle vare helt historiskt korrekt

Tipper at flyene ikke hadde A:M logoen påklistret heller. ;)

Brukeravatar

codexdelux

Legg innav codexdelux » søn 22 jul, 2007

eneste jeg har å si på bildet nr en altså på gresset er at jeg synes flyet virker litt lite i forhold til omgivelsene, muligens fordi vi er over flyet mens bildet av bakken ser ut so mdet er tatt på stativ. sånn sett blir det kanskje litt dårlig matchet, men jeg lurer på om jeg synes flyet generelt sett er litt lite i forhold til gress og gjerder rundt. Men jeg husker ikke målene på en b-52 i hodet.
kast huset ut gjennom vinduet!?!
If you say PLx instead of please i'm inclined to say no instead of yes because its shorter.

Pawnee
Sted: Bodø, Norge

Legg innav Pawnee » man 13 aug, 2007

meget fine renders og flott modell! :D

enig med de andre at B-25'en kan se litt liten ut på første bilde, ligner mest på en rc-modell av flytypen
Flyentusiast og konstruktiv kritiker
"It is easier to go down a hill than up, but the view is better at the top." -Arnold Bennet

Brukeravatar

SCE
Sted: Nesodden/Fagerstrand

Legg innav SCE » tor 23 aug, 2007

Det der er ganske veldig kult :D

Just keep doin' it boy =D>

syl
Sted: BERGEN

B-25

Legg innav syl » fre 07 sep, 2007

Liker smaken din...B-25 er vel mest sansynlig det deiligste bombeflyet som er produsert...

Arbeidet ditt er "outstanding" bra med slike som deg her på forumet...sykt inspirerende! Skal nok følg med hva du steller i stand.

Siden jeg selv er interissert i flu fra den andre store...Synest jeg kanskje det burde vært en del mindre chrome og litt mer alu preg på finishen...men hei det er jo en bagatell i det store og hele...

Hadde vært fett og sett en P-51 fra deg...

Snakkes

Brukeravatar

Nils
Sted: Her og der

Legg innav Nils » tor 09 okt, 2008

Hei
Kjem litt sein inn i debatten her :)
Fin modell der men du kunne godt skitna den litt meir til samt meir bump og spec på bare metal versjonen din..
Men, eg ser at du har feil profil på skroget, modellen din er for flat på toppen i forhold til korrekt B-25 profil. Du ser det godt på bildet du sjøl har posta oppforbi her.
Beklager ikkje meiningen å "rakke ned" på modellen din, men når du legg så mykje arbeid ned i eit prosjekt er det kjekt om det ser korrekt ut... Eg veit det er mange dårlig profiltegninger ute på nettet og mange er direkte feil så det er lett å bli lurt ...

Gå tilbake til «Utvalgte arbeider»