Mustang Shelby (1969)

Her finner du en utvalgt samling av arbeider medlemmer har postet her på 3Dhue.

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

TomR
Innlegg: 514
Registrert: lør 14 jan, 2006
Sted: Bergen

Legg innav TomR » man 04 des, 2006

Ser kjempe bra ut! Har du tenkt å ha litt boss eller lignande på bakken rundt om kring i scenen? Hadde gjort seg med ei avis eller flaske her og der langs hus veggen. Kan vi få sjå ein wire av heile sulamitten når du er ferdig? =D>
TomR.

Brukeravatar

Trådstarter
dboydesign
Moderator
Innlegg: 1790
Registrert: ons 26 apr, 2006
Sted: Lillestrøm
Kontakt:

Legg innav dboydesign » man 04 des, 2006

Tusen takk christerb! Har endelig skjønt hvordan vray sun fungerer :o

Takker og bukker Mikademius! Er helt enig med deg. Så mye bedre ut med engang jeg fikk snudd litt på scena hehe:)

Ja jøss jeg må jo ha søppel og stæsj her og der. Kanskje det til og med blir cola flasker også hehehe..
Klar du skal få se wire når den er ferdig ikke noe problem 8-)
3D/VFX Artist
Storyline Studios AS
Storyline Studios

personal:
WEBSITE

Brukeravatar

Mikademius
Innlegg: 1625
Registrert: man 24 apr, 2006
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » tir 05 des, 2006

Du burde også adde noen forgrunnselementer for å lage mer dybde i bildet også.
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

Trådstarter
dboydesign
Moderator
Innlegg: 1790
Registrert: ons 26 apr, 2006
Sted: Lillestrøm
Kontakt:

Legg innav dboydesign » ons 06 des, 2006

God morge alle sammen!

Da har jeg jobbet litt mer med stæsj i scena! lagd litt papirer og cola bokser rundt omkring. Satt til et stopp skilt og en brann hydrant. Og som dere så i forrige bilde en telephone booth.

Vil gjerne høre om dere synes det er bra sånn eller om jeg skal putte inn noe mer :? er bare redd for at det skal bli for mye vis jeg putter inn mer.

Legger ved 2bilder.

en av scena uten teksturer og et bilde av cola boksene bare for og vise detalje nivå i scena :wink:
Vedlegg
02.jpg
(174.1 kiB) Lastet ned 7411 ganger
can.jpg
(22.25 kiB) Lastet ned 7411 ganger
3D/VFX Artist

Storyline Studios AS

Storyline Studios



personal:

WEBSITE

Brukeravatar

Mikademius
Innlegg: 1625
Registrert: man 24 apr, 2006
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » ons 06 des, 2006

Personlig synes jeg du skal droppe alt søppel. Hvem er det som tar bilder av bilen sin og IKKE retusjerer vekk søppel etterpå?

Hold deg til "ordentlige" objekter. Søppel og rot er ting man legger til for å få mer realisme når man realiserer gutterommet ;)
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

larsem8
Innlegg: 1506
Registrert: ons 09 nov, 2005
Sted: Kristiansand

Legg innav larsem8 » ons 06 des, 2006

Personlig synes jeg du IKKE skal droppe alt søppel. Kan fungere fint det :)

Fungerer iallefall veldig bra på dette mustang-bildet:
http://3dtotal.com/home2/gallery/images/big/2332.jpg
Alle gode ting er 3D

Brukeravatar

Mikademius
Innlegg: 1625
Registrert: man 24 apr, 2006
Sted: Oslo, Norge
Kontakt:

Legg innav Mikademius » ons 06 des, 2006

Litt forskjell på de to settene og da... Det bildet er i en bakgate og det bildet her er utenfor en port. Men det er jo ikke vi som bestemmer hva han skal gjøre :)
Martin Andersson | COO - The Floor Above AB. | Line Producer - Qvisten Animation www.thekove.com | www.animation-hut.no

Brukeravatar

Trådstarter
dboydesign
Moderator
Innlegg: 1790
Registrert: ons 26 apr, 2006
Sted: Lillestrøm
Kontakt:

Legg innav dboydesign » ons 06 des, 2006

hehe er enig med dere begge! Så det er vanskelig og avgjøre! Det blir en mellom ting hehe.. Selv om det er jeg som bestemmer så må jeg bare si at jeg tar i mot det dere sier og fikser på det som jeg er enig med. Det er ofte jeg blir blind på modeller, og ikke ser hva som er bra eller dårlig. Som sikkert mange andre har opplevd :wink:
3D/VFX Artist

Storyline Studios AS

Storyline Studios



personal:

WEBSITE

Brukeravatar

christerb
Innlegg: 3256
Registrert: man 24 apr, 2006
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav christerb » ons 06 des, 2006

Uansett hva du gjør; Don't hesitate to make it beautiful. ;)
Bildet som ble linket til var jo kjempetøft, men jeg syns avisen som ligger
foran bilen var dårlig utført i forhold til resten og ødelegger opplevelsen
litt. Pepsiboksen og papirting som ligger litt DOF'et i bakgrunnen var helt
greit, men syns ikke det gjør noe for bildet pga kvalitetsforskjell sett i
forhold til bilen og resten av bakgrunnselementene. :)
Derfor mener jeg at man må kjøre på 110% hele veien, og ikke bare legge
til detaljer for detaljenes skyld så lenge det trekker ned kvaliteten på bildet.

Brukeravatar

larma
Innlegg: 204
Registrert: tir 05 des, 2006
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav larma » tor 14 des, 2006

Halla Dannyboy.. Få en endelig render av scena di her a, for dette fortjener å bli fullført.. sweet bil, og utrolig moro å se hvor mye den har forbedret seg fra gang til gang! Flotte saker! :D

Og enig med det som blir sagt over her.. dropp unødvendige ting, og hold fokus på bilen! :)
Maybe, just once, someone will call me 'Sir' without adding, 'You're making a scene.'

Lars "Preke" Martinsen
www.larsmartinsen.com

Brukeravatar

Trådstarter
dboydesign
Moderator
Innlegg: 1790
Registrert: ons 26 apr, 2006
Sted: Lillestrøm
Kontakt:

Legg innav dboydesign » man 18 des, 2006

Hoi!

Da har jeg "ENDELIG" fått rendret ut scena mi:)

Hva synes dere er den ferdig?
Håper det fordi jeg har ikke så mye mer tid nå.. #-o
Vedlegg
mustang.jpg
(179.9 kiB) Lastet ned 7236 ganger
3D/VFX Artist

Storyline Studios AS

Storyline Studios



personal:

WEBSITE

Brukeravatar

WeeZ
Innlegg: 934
Registrert: tor 19 jan, 2006
Sted: Kjeller. Rett utenfor Oslo.
Kontakt:

Legg innav WeeZ » man 18 des, 2006

Personlig likte jeg den forrige renderen med den blå shaderen bedre.
Men for all del, veldig kul denne og! :)
Hadde kanskje gjort seg med litt mer shiny lakk på bilen?
- Du grønne, glitrende 3D god dag! -

Brukeravatar

Trådstarter
dboydesign
Moderator
Innlegg: 1790
Registrert: ons 26 apr, 2006
Sted: Lillestrøm
Kontakt:

Legg innav dboydesign » man 18 des, 2006

takker og bukker.. Det at den er svart.. er litt fram og tilbake. Kan slenge på en render med blå også så får vi se hvem som er best hehe..

Ja kan vel si at jeg er enig der Weez..Skal ta og se på det jeg:)
3D/VFX Artist

Storyline Studios AS

Storyline Studios



personal:

WEBSITE

Brukeravatar

thomas
Innlegg: 878
Registrert: ons 11 jan, 2006
Sted: Kristiansand

Legg innav thomas » tir 19 des, 2006

litt mer shiny felger kansje? :)
ellers like jeg veldig godt renderen :)

Brukeravatar

v@la
Innlegg: 2228
Registrert: tor 04 mai, 2006
Sted: Porsgrunn
Kontakt:

bra..

Legg innav v@la » tir 19 des, 2006

dboy- dette er jo ganske nice.. Men det er noen ting som ikke helt stemmer..
Dette er personlige meninger, men jeg synes hele renderen din er for flat.. Kan du ikke rotere litt på hjulene foran? da ser den ikke så på utstilling ut.

Og som det blir nevnt.. Shaderen på bilen din er liksom ikke helt der ennå.. hehe.. Et godt ekesempel er denne mustangen her:http://3dtotal.com/home2/gallery/images/big/2332.jpg

Den står i en mye mørkere scene en din, men refleksjonene er mer merkante.. Jeg synes også selve renderen din ser litt uskarp ut. Nå vet jeg ikke hvilke innstillinger du rendrerer med.

Sist men ikke minst, jeg synes dette er meget bra :D
3D Designer / Animatør
www.mediateam.no
www.3dvala.com


Gå tilbake til «Utvalgte arbeider»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron