Prising

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
Chris-C

Prising

Legg innav Chris-C » ons 29 apr, 2009

Hei alle sammen! Vet ikke helt om jeg har postet denne riktig men. Jeg er en nyutdannet DAK-operatør, ble ferdig nå i april ved Noroff. Har allerede fått min første jobb. Jeg skal lage 3-4 bilder for et arkitektkontor. Jobben går ut på å visualisere to rom i et leilighets kompleks, kjøkken/spisestue og stue. Modellering, materialer og lyssetting skal gjøres i Max å rendres med Vray. Regner med å bruke rundt 2-3 dager på dette. Fikk spørsmål fra oppdragsgiver hvilken pris jeg vil ha pr bilde? Har ikke jobbet med dette før så jeg har ikke peiling^^ Regner med at det er en del her som som kansje kan svare meg på det, hva som er vanlig osv. Takk på forhånd.

Brukeravatar

Tronotrond
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Legg innav Tronotrond » ons 29 apr, 2009

Hei og velkommen!

Vanskelig å si noe konkret om pris. Jeg hadde bestemt meg for en timepris og så regnet ut i fra det. Tror 300-400kr/t er en grei pris for en freelancer. Visualiseringsfirmaer tar vel rundt 800-1000kr/t..
TD/Technical Animator, Corporate Marketing - National Oilwell Varco, Houston, TX
Freelance 3D/VFX Artist - Hille3D

Trådstarter
Chris-C

Legg innav Chris-C » ons 29 apr, 2009

Hei Tronotrond! Tusen takk for svar. Da har jeg vært fall noe å gå ut ifra. Har ikke postet på dette forumet tidligere, så jeg får nesten si hei til alle sammen her. Takk for et kjempe fint forum!

Gå tilbake til «Annet»