Ledig rom i kollektiv, Kristiansand

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
Tronotrond
Sted: Houston, TX
Kontakt:

Ledig rom i kollektiv, Kristiansand

Legg innav Tronotrond » tir 29 jul, 2008

Jeg og Larsem8 her på forumet bor i et lite kollektiv i Kristiansand og har et ledig rom til leie om noen andre kreative folk skulle være på jakt etter et rimelig, greit sted å bo. Leiligheten ligger veldig sentralt. 5 minutter gange til Sør Arena, 10 minutter til Kvadraturen og en ca 15 min til Universitetet. Er også bussforbindelse og gratis parkering langs veien rett utafor døra. (Har forsåvidt også privat parkeringsplass, men den er opptatt :twisted:)

Leiligheten er på ca 110kvm i helt grei standard. Alt av hvitevarer (oppvaskmaskin!) o.l. er inkludert. Seng og skap står klart på soverommet. Har også rimelig grei terrasse med kveldssol. Veldig fint for å fyre opp grillen og ta et par pils i kveldsola!
Er forsåvidt en fordel om du ikke er over 1.90 høy da stue og bad er i kjelleretasjen og det ikke er så utrolig høyt under taket - med bærebjelker strategisk plassert ..

Leia er på 3800/mnd + 1mnd depositum. Internett (trådløst) og kabel-tv fra Get er inkludert, men strøm kommer i tillegg. (3,5mbit forbindelse nå, men trenger vi mer spleiser vi bare på det) Kontrakt frem til og med juni 2009.
Ellers er andre faste nerdeting som xbox360, hd-prosjektor osv på plass i stua 8-)

Send meg en PM om du er interessert så ser vi om vi kan ordne noe. Har sommerferie, men svarer når jeg kan.

Brukeravatar

Gal_ape
Sted: Tønsberg

Legg innav Gal_ape » tor 27 nov, 2008

Uuuh! Dette frister :P
Men får kun 3000kr i støtte etter jul, og syns personlig at det er veldig greit å bo alene!

Gå tilbake til «Annet»