Kjøpe 3d modell av nytt produkt

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Trådstarter
Steini1x93

Kjøpe 3d modell av nytt produkt

Legg innav Steini1x93 » tir 11 jun, 2013

Holder på å utvikle et produkt, men trenger en 3d modell av produktet som kan printes ut med 3d printer.
Er det noen her som er kreative og kan utvikle designet, og lage den i et format som kan printes ut?
Trenger ikke før i august, men trenger et ca anslag på pris for dette oppdraget.
Hvis ingen her inne kan, så ville jeg satt pris på veiledning til hvem som kan gjøre slik.
Nå vil jeg først å fremst at noen private skal få oppdraget, slik at de kan tjene litt penger, og jeg kan spare noen kroner istedenfor å gå til firma.
Hvis dette er feil sted, så ønsker jeg at moderator flytter denne tråden dit den hører hjemme.

MatsBauge
Sted: bergen
Kontakt:

3D design og modell av produkt

Legg innav MatsBauge » man 17 jun, 2013

Hei

Jeg kan gjøre den jobben du spør etter. Jeg har jobbet med modeller som skal 3D-printes tidligere. (Legger ved et bilde) Så jeg kjenner til prosessen og hva som skal til for å få et godt resultat.

Nå det gjelder et prisestimat så er det vanskelig uten litt mer informasjon rundt ditt produkt. Sender på meg en mail med litt mer informasjon, så kan jeg gi deg er estimat. Jeg tror uansett at jeg skal kunne gi en god pris for jobben.

Dette høres spennende ut, send meg en mail til contact@matsbauge.com.

Portfolio: http://www.matsbauge.com/

MVH
Mats
Vedlegg
3DFigurSmall.jpg
3D Print av karakter jeg har laget
(315.93 kiB) Lastet ned 829 ganger

InKraBid
Sted: Stavanger
Kontakt:

IK graphics

Legg innav InKraBid » ons 19 jun, 2013

Hei, jeg har 10 års erfaring med 3D animasjon og teknisk modellering, se gjerne gjennom portfolien min.
Antatt at du har printeren, kan jeg sannsynligvis gjøre dette for under 10 tusen. Jeg kan gi et nøyaktig overslag når jeg ser designet. Send gjerne skisser \ bilder til inkrabid@gmail.com ,så kan jeg se på det.
Mvh

Ingar
" ..now, to unleash screaming temporal doom.."

Gå tilbake til «Annet»