Placebo Effects retrospektiv utstilling på Galleri AHO!

Moderatorer: Super Moderatorer, Admins

Brukeravatar

Trådstarter
kimblarsen
Sted: Oslo
Kontakt:

Placebo Effects retrospektiv utstilling på Galleri AHO!

Legg innav kimblarsen » man 04 mar, 2013

Hei,

Jeg har gleden av å invitere alle (!) til vernissage på Placebo Effects Retrospective - en utstilling med arbeider fra Placebo Effects' 15 årige historie på Galleri AHO i Maridalsveien 29, Oslo fra den 11/3 - 21/3.

Vernissage er mandag 11/3 kl 1900-2100 med litt sprudlende i glasset og noe lite og godt å spise på.

Vi vil blant annet vise Mipim DNB HQ Augmented Reality app prosjektet som ble presentert ved Mipim eiendomsmessen i Cannes i fjor og de fleste av våre cinematiske filmer, som blant annet har vært utslagsgivende for å lande store eiendomsprosjekter som Statoil på Fornebu og MediaCity Bergen for henholdsvis IT Fornebu Eiendom og Entra Eiendom.

I tillegg blir det slideshow med mange av våre stillbilder og design prosjektet Risør Hotel som vi vant Norsk Form sin design hotell konkurranse med i 2006.

Spørsmål? Send meg gjerne en PM.

Mvh
Kim Baumann Larsen
Creative Director
Placebo Effects
www.pfx.no
Vedlegg
Invitasjon_GalleriAHO_PlaceboEffects_A6_red_08_frontpageWeb_1024wide.png
Invitasjon
(451.83 kiB) Lastet ned 917 ganger

Brukeravatar

ktysdal
Sted: Trondheim
Kontakt:

Legg innav ktysdal » tir 05 mar, 2013

15 år :)
Artig! Det er vel ikke mange som kan skryte av å ha holdt på så lenge.
Skulle ønske jeg kunne ha kommet, men jeg har ikke muligheten til det. Dere får ha lykke til med utstillingen.

Brukeravatar

Trådstarter
kimblarsen
Kontakt:

Legg innav kimblarsen » tor 07 mar, 2013

Hei Kjartan,

Hyggelig å høre! Vi må få deg ned hit til Oslo snart - det skal jo feires stort at MediaCity Bergen filmen var med på å landet oppdraget for MAD arkitekter og Entra også må vi jo feire utstillingen selvsagt. Vi flyr deg ned vettu :D

Mvh
Kim

Brukeravatar

Trådstarter
kimblarsen
Kontakt:

Legg innav kimblarsen » tir 12 mar, 2013

Tusen takk til dere (Glitchlight!) som kom på vernissagen.

Utstillingen står som nevnt til 21. mars og er også åpen i helgen som kommer. Det er mange godtbiter som vises frem som verken finnes på web'en eller andre steder.

Mvh
Kim

Gå tilbake til «Annet»